مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-16اجتماعي

افزایش 10 تا 20 درجه ای دمای هوای گیلان همراه با وزش باد گرم


مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش 10 تا 20 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها کاهش شدید خواهد بود و در نواحی جلگه ای پدیده مه مورد انتظار است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش 10 تا 20 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها کاهش شدید خواهد بود و در نواحی جلگه ای پدیده مه مورد انتظار است.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: در ادامه روز وزش باد و بارندگی خفیف دور از انتظار نیست.

وی منجیل با 14 درجه سلسیوس و ماسوله با شش درجه سلسیوس را به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان دانست و افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای رشت نیز 14 و چهار درجه سلسیوس است.

مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ جریانات جنوبی و وزش باد گرم در منطقه است، تصریح کرد: طی عصر و شب امروز در پاره ای از نقاط بارندگی و احتمال رعد و برق خواهیم داشت، اما وزش باد جنوبی از اواخر وقت آغاز می شود و تا صبح جمعه ادامه دارد.

دادرس، از افزایش 10 تا 20 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 تا 20 درجه ای دمای هوای گیلان همراه با وزش باد گرم

افزایش 10 تا 20 درجه ای دمای هوای گیلان همراه با وزش باد گرم